9 клас

  Пам'ятка для учнів та батьків 9 класу

1.Навчальний матеріал та домашнє завдання буде розміщено на блозі після проведення уроку в ZOOM. 

2.Виконання домашніх завдань обов'язкове.

3.Письмові відповіді надсилаються на ел.пошту або у Вайбер (особистий чат).

4.Під час уроку обов'язково вмикати відеокамеру вашого пристрою.

5.Письмові домашні завдання надсилати до 17.00 понеділка.

6.Для особистих консультацій використовуєте особистий чат (до 17.00 пн-пт.)



Зарубіжна література


Урок №1-2             01/09

Специфіка жанрів у різних національних літературах. Розмаїття індивідуальних стилів митців.
Д/з: 
С.6-7 - опрацювати статтю підручника, відповісти на запитання;
опрацювати конспект, знати роди, жанри та літературні стилі

Урок №3-4              08/09
Історичні умови та провідні ідеї Просвітництва. Вплив філософії на літературу й культуру доби. Художні напрями (просвітницький класицизм, просвітницький реалізм, сентименталізм)
Д/з:
С.9-13 - опрацювати статтю підручника, відповісти на запитання; прочитати І частину "Мандрів Гуллівера" Дж.Свіфта

Урок №5-6         15/09        
Джонатан Свіфт «Мандри  Лемюеля  Гуллівера»  (1 частина). Історія написання твору. Просвітницькі ідеї у творі.
Образ Гуллівера як втілення концепції нової людини
Д/з: Прочитати І частину роману, скласти сюжетний ланцюжок подій твору; с.13-34 - прочитати, відповідати на запитання

Урок №7-8           22/09    
Йоганн Вольфганг Ґете «Травнева пісня». Роль Й. В. Ґете в історії Просвітництва. Нове розуміння природи у ліриці Й. В. Ґете. Ідея кохання й щастя у «Травневій пісні», ознаки фольклору 
Д/з:
1) творче завдання на вибір (див. слайди презентації № 37-38);
2) с.38-43 - прочитати, опрацювати запитання ; виписати з вірша "Травнева пісня" художні засоби, використані автором.

Урок №9-10     29/09
Д/з: с.42-46 - прочитати поезії, опрацювати запитання, конспект; дати письмову відповідь на проблемне запитання №3 (с.45)


Мистецтво

Урок №1              02/09

Д/з: 1) уважно прочитати матеріал підручника на с.7 - 11, відповісти на запитання;
2) ознайомитись з презентацією до уроку;
3) поповнити  словничок термінами з презентації;
4) розпочати роботу над проєктом (див. презентацію до уроку)

 Урок №2             09/09
Модернізм і його течії.
Д/з:
1) с.14-25 - уважно прочитати матеріал підручника; відповісти на запитання;
2) підготувати презентацію "Елементи модерну в сучасній архітектурі"

Урок №3         16/09
Д/з:
1) с.26-39 - прочитати, опрацювати запитання; творче завдання: складіть міні-розповідь за картиною Реріха "Небесний бій", з акцентом на риси символізму (с.30)
 
Урок №4              23/09
Українські митці-символісти. Символізм у музичному мистецтві
Д/з: С.31-37 - прочитати, опрацювати запитання; поповнити словничок термінів, на запитання №3 дати письмову відповідь

Урок №5             30/09
    

Комментариев нет:

Отправить комментарий