Пам'ятка для учнів та батьків 9 класу
1.Навчальний матеріал та домашнє завдання буде розміщено на блозі після проведення уроку в ZOOM.
2.Виконання домашніх завдань обов'язкове.
3.Письмові відповіді надсилаються на ел.пошту або у Вайбер (особистий чат).
4.Під час уроку обов'язково вмикати відеокамеру вашого пристрою.
5.Письмові домашні завдання надсилати до 17.00 понеділка.
6.Для особистих консультацій використовуєте особистий чат (до 17.00 пн-пт.)
Зарубіжна література
Урок №1-2 01/09
Специфіка жанрів у різних національних літературах. Розмаїття індивідуальних стилів митців.
Д/з:
С.6-7 - опрацювати статтю підручника, відповісти на запитання;
опрацювати конспект, знати роди, жанри та літературні стилі
Урок №3-4 08/09
Історичні умови та провідні ідеї Просвітництва. Вплив філософії на літературу й культуру доби. Художні напрями (просвітницький класицизм, просвітницький реалізм, сентименталізм)
Д/з:
С.9-13 - опрацювати статтю підручника, відповісти на запитання; прочитати І частину "Мандрів Гуллівера" Дж.Свіфта
Урок №5-6 15/09
Джонатан Свіфт «Мандри Лемюеля Гуллівера» (1 частина). Історія написання твору. Просвітницькі ідеї у творі.
Образ
Гуллівера як втілення концепції нової людини
Д/з: Прочитати І частину роману, скласти сюжетний ланцюжок подій твору; с.13-34 - прочитати, відповідати на запитання
Урок №7-8 22/09
Жанрова
своєрідність роману "Мандри Лемюеля Гуллівера" (поєднання реалістичних елементів і соціальної фантастики).
Засоби комічного (гумор, іронія, сатира, сарказм). Езопова мова
Йоганн
Вольфганг Ґете «Травнева
пісня». Роль Й. В. Ґете в історії Просвітництва. Нове розуміння природи у
ліриці Й. В. Ґете. Ідея кохання й щастя у «Травневій пісні», ознаки фольклору
Д/з:
1) творче завдання на вибір (див. слайди презентації № 37-38);
2) с.38-43 - прочитати, опрацювати запитання ; виписати з вірша "Травнева пісня" художні засоби, використані автором.
Урок №9-10 29/09
Міфологічний зміст образів вірша «Вільшаний король». Ознаки фольклору у творі
Д/з: с.42-46 - прочитати поезії, опрацювати запитання, конспект; дати письмову відповідь на проблемне запитання №3 (с.45)
Мистецтво
Урок №1 02/09
Д/з: 1) уважно прочитати матеріал підручника на с.7 - 11, відповісти на запитання;
2) ознайомитись з презентацією до уроку;
3) поповнити словничок термінами з презентації;
4) розпочати роботу над проєктом (див. презентацію до уроку)
Урок №2 09/09
Модерн (арт-нуво, югендстиль, сецесіон),модернізм.
Модернізм і його течії.
Д/з:
1) с.14-25 - уважно прочитати матеріал підручника; відповісти на запитання;
2) підготувати презентацію "Елементи модерну в сучасній архітектурі"
Урок №3 16/09
Д/з:
1) с.26-39 - прочитати, опрацювати запитання; творче завдання: складіть міні-розповідь за картиною Реріха "Небесний бій", з акцентом на риси символізму (с.30)
Урок №4 23/09
Українські митці-символісти. Символізм у
музичному мистецтві
Д/з: С.31-37 - прочитати, опрацювати запитання; поповнити словничок термінів, на запитання №3 дати письмову відповідь
Урок №5 30/09
Комментариев нет:
Отправить комментарий