Пам'ятка для учнів та батьків 8 класу
1.Навчальний матеріал та домашнє завдання буде розміщено на блозі після проведення уроку в ZOOM.
2.Виконання домашніх завдань обов'язкове.
3.Письмові відповіді надсилаються на ел.пошту або у Вайбер (особистий чат).
4.Під час уроку обов'язково вмикати відеокамеру вашого пристрою.
5.Письмові домашні завдання надсилати до 17.00 четверга.
6.Для особистих консультацій використовуєте особистий чат (до 17.00 пн-пт.)
Зарубіжна література
Урок №1-2 01/09 06/09
Літератураі культура. Роди літератури (епос, лірика, драма), їх характерні ознаки. Літературний процес.
Основні літературні епохи, напрями, течії, специфіка їх розвитку в різних країнахД/з:
1) с.6-8 - прочитати та опрацювати матеріал підручника, знати визначення понять зі словничка;
2) переглянути матеріал презентації до уроку;
3) дати розгорнуту відповідь (письмово) на запитання: "Яке значення має література в житті людства?"
Урок № 3 08/09
Загальнокультурнезначення священних книг народів світу, найвідоміші з них. Священні книги як
вихідна основа світових релігій, етичних уявлень, мистецтва різних народів
Д/з:
С.10-12 - прочитати, відповісти на запитання. Підготувати короткі повідомлення про релігії світу (індивідуальні завдання, див. презентацію, слайд №17)
Урок №4 13/09
Веди як пам’ятка індоєвропейської словесності II-I тис. до н.е. Спільність міфів Вед для індійців та аріїв, слов’ян дохристиянської пори
Д/з:
1) с.12-16-17 - прочитати, відповісти на запитання; 2) переглянути другу презентацію до уроку; 3)записати текст, подивившись відео за QR-кодом (слайд 13)
Урок №5 15/09
Образи ведійської міфології (боги, напівбоги, герої, ворожі сили, символи та ін.).
Космогонічні міфи Вед
Д/з: С.16-18 - виразно читати гімни, відповідати на запитання, виписати художні засоби з прикладами із текстів
Урок №6 20/09
Біблія як основа двох релігій – юдейської і християнської. Зв'язок Біблії з історією і
міфологією. Структура Біблії, її складники
Д/з:
С.18-23 - прочитати, опрацювати конспект, відповісти на запитання
Урок №7 22/09
Старий Заповіт (Створення світу. Каїн і Авель. 10 заповідей). Новий Заповіт (Євангеліє 2-3 розділи). Ключові ідеї та образи Старого і Нового Заповітів
Д/з:
С.23-28 - прочитати уривки з Біблії, опрацювати запитання; письмово пояснити 4 вислови з Біблії (с.28, 4 завдання)
Урок №8 27/09
Д/з:
1) с.28-32 - прочитати, відповісти на запитання,
2) прочитати "10 заповідей", "Притчу про сіяча", "Притчу про блудного сина", "Притча про загублену вівцю і загублену драхму", "Соломонів суд"
Урок №9 29/09
РМ Усна розповідь на тему одного з блаженств (Притча про сіяча. Притча про блудного сина. Притча про загублену вівцю й загублену драхму)
Д/з: зробити письмовий аналіз однієї з прочитаних притч (тема, ідея, алегоричні образи, повчальний зміст); опрацювати завдання слайду №1
Мистецтво
Урок № 1 07/09
Таємниці мистецтва Стародавнього Єгипту: архітектура, живопис, музика
Д/з:
1) с.10-17 - прочитати, опрацювати словничок, запитання;
2) переглянути презентацію до уроку;
3) практична робота: пейзаж із пірамідами із застосуванням техніки стафажу
Урок №2 14/09
Д/з:
С.12-17 - прочитати, опрацювати запитання; поповнити словничок термінів
Урок №3 21/09
Д/з:
С.18-25 - прочитати; опрацювати запитання, поповнити словничок термінів; практична робота: намалювати давньогрецьку вазу, декоровану орнаментами, або створити ескіз рекламного плаката "Запрошуємо до Греції", використавши елементи давньогрецького мистецтва (с.24-25)
Урок №4 28/09
Д/з:
С.22-25 - прочитати, відповісти на запитання, записати терміни у словничок, міні-проєкт за однією з тем (див.4 завдання на с.25)
Комментариев нет:
Отправить комментарий