8 клас

 Пам'ятка для учнів та батьків 8 класу

1.Навчальний матеріал та домашнє завдання буде розміщено на блозі після проведення уроку в ZOOM. 

2.Виконання домашніх завдань обов'язкове.

3.Письмові відповіді надсилаються на ел.пошту або у Вайбер (особистий чат).

4.Під час уроку обов'язково вмикати відеокамеру вашого пристрою.

5.Письмові домашні завдання надсилати до 17.00 четверга.

6.Для особистих консультацій використовуєте особистий чат (до 17.00 пн-пт.)



Зарубіжна література


Урок №1-2           01/09   06/09
Літератураі культура. Роди літератури (епос, лірика, драма), їх характерні ознаки. Літературний процес.
Основні літературні епохи, напрями,  течії, специфіка їх розвитку в  різних країнах

Д/з: 
1) с.6-8 - прочитати та опрацювати матеріал підручника, знати визначення понять зі словничка; 
2) переглянути матеріал презентації до уроку;
3) дати розгорнуту відповідь (письмово) на запитання: "Яке значення має література в житті людства?"

Урок № 3        08/09     
Загальнокультурнезначення священних книг народів світу, найвідоміші з них. Священні книги як вихідна основа світових релігій, етичних уявлень, мистецтва різних народів

Д/з: 
С.10-12 - прочитати, відповісти на запитання. Підготувати короткі повідомлення про релігії світу (індивідуальні завдання, див. презентацію, слайд №17)

Урок №4         13/09         

Д/з:
1) с.12-16-17 - прочитати, відповісти на запитання;                                                                2) переглянути другу презентацію до уроку;                                                                      3)записати текст, подивившись відео за  QR-кодом (слайд 13)

Урок №5                  15/09
Образи ведійської міфології (боги, напівбоги, герої, ворожі сили, символи та ін.). Космогонічні міфи Вед

Д/з: С.16-18 - виразно читати гімни, відповідати на запитання, виписати художні засоби з прикладами із текстів

Урок №6                20/09
Біблія як основа двох релігій – юдейської і християнської. Зв'язок Біблії з історією і міфологією. Структура Біблії, її складники
Д/з:
С.18-23 - прочитати, опрацювати конспект, відповісти на запитання

Урок №7             22/09
Старий Заповіт (Створення світу. Каїн і Авель. 10 заповідей). Новий Заповіт (Євангеліє 2-3 розділи). Ключові ідеї та образи Старого і Нового Заповітів
Д/з:
С.23-28 - прочитати уривки з Біблії, опрацювати запитання; письмово пояснити 4 вислови з Біблії (с.28, 4 завдання)

Урок №8                27/09
Д/з:
1) с.28-32 - прочитати, відповісти на запитання, 
2) прочитати "10 заповідей", "Притчу про сіяча", "Притчу про блудного сина", "Притча про загублену вівцю і загублену драхму",  "Соломонів суд"

Урок №9                  29/09
РМ  Усна розповідь на тему одного з блаженств (Притча про сіяча. Притча про блудного сина. Притча про загублену вівцю й загублену драхму)
Д/з: зробити письмовий аналіз однієї з прочитаних притч (тема, ідея, алегоричні образи, повчальний зміст); опрацювати завдання слайду №1

Мистецтво

Урок № 1    07/09
Таємниці мистецтва Стародавнього Єгипту: архітектура, живопис, музика

Д/з:
1) с.10-17 - прочитати, опрацювати словничок, запитання; 
2) переглянути презентацію до уроку;
3) практична робота: пейзаж із пірамідами із застосуванням техніки стафажу

Урок №2        14/09
Д/з:
С.12-17 - прочитати, опрацювати запитання; поповнити словничок термінів

Урок №3         21/09
Д/з:
С.18-25 - прочитати; опрацювати запитання, поповнити словничок термінів; практична робота: намалювати давньогрецьку вазу, декоровану орнаментами, або створити ескіз рекламного плаката "Запрошуємо до Греції", використавши елементи давньогрецького мистецтва (с.24-25)

Урок №4            28/09
Д/з:
С.22-25 - прочитати, відповісти на запитання, записати терміни у словничок, міні-проєкт за однією з тем (див.4 завдання на с.25)
            

Комментариев нет:

Отправить комментарий