Пам'ятка для учнів та батьків 7 класу
1.Навчальний матеріал та домашнє завдання буде розміщено на блозі після проведення уроку в ZOOM.
2.Виконання домашніх завдань обов'язкове.
3.Письмові відповіді надсилаються на ел.пошту або у Вайбер (особистий чат).
4.Під час уроку обов'язково вмикати відеокамеру вашого пристрою.
5.Письмові домашні завдання надсилати до 17.00 п'ятниці.
6.Для особистих консультацій використовуєте особистий чат (до 17.00 пн-пт.)
Зарубіжна література
Підручник: https://pidruchnyk.com.ua/649-svtova-lteratura-voloschuk-7-klas.html
Урок №1-2 01/09 06/09
Оригінал і переклад. Види перекладів, специфіка художнього перекладу. Переклад і переспів. Схожість і відмінність
Д/з:
С.6-10 - прочитати, опрацювати запитання, вивчити терміни; творче завдання: зробити переспів вірша Гете "Нічна пісня мандрівника"
Урок №3 08/09
Балада як жанр фольклору і літератури. Характерні ознаки балади. «Король Лір і його дочки»
Д/з:
1. С.14-15 прочитати. Вивчити визначення балади.
2. Перечитати текст балади «Король Лір та його дочки» в підручнику на с.23-27; опрацювати запитання.
За бажанням: намалювати ілюстрації до балади, на яких розкривалася б трагедія життя короля Ліра
Урок №4-5 13/09 15/09
«Король Лір і його дочки». Моральний урок у творі. Король Лір як вічний образ
Д/з:
1) С.23-27 виразно читати баладу, опрацювати запитання, 2) переглянути презентацію до уроку; 3) дати розгорнуту письмову відповідь на запитання "У чому полягає моральний урок балади?"
4) прочитати баладу "Як Робін Гуд став розбійником"
Урок №6 20/09
«Як Робін Гуд став розбійником». Ідеї свободи і служіння народові. Образ народного захисника Робіна Гуда
Д/з: с.28-36 - прочитати баладу "Як Робін Гуд став розбійником", опрацювати запитання, скласти сенкан "Робін Гуд"
Урок №7 22/09
Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер. «Рукавичка». Випробування головного героя балади. Образ справжнього лицаря, його мужність, відвага, людська гідність
Д/з: С.36-40 - прочитати баладу "Рукавичка", відповісти на запитання, скласти сенкани "Делорж", "Кунігунда"
Урок №8 27/09 29/09
Адам Міцкевич. «Світязь». Утвердження любові до батьківщини й героїзму в баладі А. Міцкевича. Символічні образи, елементи фольклору у творі.
Д/з:
1) с.40-46 - прочитати баладу, відповісти на запитання, 2) складіть розповідь про загибель жителів містечка від імені русалки-княжни
Комментариев нет:
Отправить комментарий