7 клас

 Пам'ятка для учнів та батьків 7 класу

1.Навчальний матеріал та домашнє завдання буде розміщено на блозі після проведення уроку в ZOOM.   

2.Виконання домашніх завдань обов'язкове.

3.Письмові відповіді надсилаються на ел.пошту або у Вайбер (особистий чат).

4.Під час уроку обов'язково вмикати відеокамеру вашого пристрою.

5.Письмові домашні завдання надсилати до 17.00 п'ятниці.

6.Для особистих консультацій використовуєте особистий чат (до 17.00 пн-пт.)


Зарубіжна література

Підручник: https://pidruchnyk.com.ua/649-svtova-lteratura-voloschuk-7-klas.html


Урок №1-2         01/09  06/09

Оригінал і переклад. Види перекладів, специфіка художнього перекладу. Переклад і переспів. Схожість і відмінність

Д/з: 

С.6-10 - прочитати, опрацювати запитання, вивчити терміни; творче завдання: зробити переспів вірша Гете "Нічна пісня мандрівника"

Урок №3           08/09

Балада як жанр фольклору і літератури.  Характерні ознаки балади.  «Король Лір і його дочки»

Д/з: 

1. С.14-15 прочитати. Вивчити визначення балади.

2. Перечитати текст балади «Король Лір та його дочки» в підручнику на с.23-27; опрацювати запитання.

За бажанням: намалювати ілюстрації до балади, на яких розкривалася б трагедія життя короля Ліра


Урок №4-5       13/09   15/09

«Король Лір і його дочки». Моральний урок у творі. Король Лір як вічний образ

Д/з: 

1) С.23-27 виразно читати баладу, опрацювати запитання,                                                  2) переглянути презентацію до уроку;                                                                                  3) дати розгорнуту письмову відповідь на запитання "У чому полягає моральний урок балади?"

4) прочитати баладу "Як Робін Гуд став розбійником" 

Урок №6           20/09

«Як Робін Гуд став розбійником».  Ідеї свободи і служіння народові. Образ народного захисника Робіна Гуда

Д/з:  с.28-36 - прочитати баладу "Як Робін Гуд став розбійником", опрацювати запитання, скласти сенкан "Робін Гуд"

Урок №7          22/09

Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер. «Рукавичка». Випробування головного героя балади. Образ справжнього лицаря, його мужність, відвага, людська гідність

Д/з: С.36-40 - прочитати баладу "Рукавичка", відповісти на запитання, скласти сенкани "Делорж", "Кунігунда"

Урок №8         27/09    29/09

Адам Міцкевич. «Світязь». Утвердження любові до батьківщини й героїзму в баладі А. Міцкевича. Символічні образи, елементи фольклору у творі.

Д/з: 

1) с.40-46 - прочитати баладу, відповісти на запитання,  2) складіть розповідь про загибель жителів містечка від імені русалки-княжни


              

Комментариев нет:

Отправить комментарий