5 клас

 

Пам'ятка для учнів та батьків 5 класу

1.Навчальний матеріал та домашнє завдання буде розміщено на блозі після проведення уроку в ZOOM. 

2.Виконання домашніх завдань обов'язкове.

3.Письмові відповіді надсилаються на ел.пошту або у Вайбер (особистий чат).

4.Під час уроку обов'язково вмикати відеокамеру вашого пристрою.

5.Письмові домашні завдання надсилати до 17.00 вівторка.

6.Для особистих консультацій використовуєте особистий чат (до 17.00 пн-пт.)


Зарубіжна література 

Підручник: https://ru.calameo.com/read/006191963bb548892c092 


Урок №1         02/09                                                                           Художня література – духовна скарбниця людства. Роль книги в житті людини

Д/з: 1) с.5-12 - уважно прочитай матеріал підручника,                    2) ознайомся зі змістом презентації до уроку (натисни на тему уроку і перейди за посиланням);

3) здійсни опитування : які книжки читають твої однолітки і що читали в дитинстві дорослі люди(батьки чи знайомі), коли були дітьми (дивись зразок оформлення опитування у презентації)

Урок №2       06/09                                                                            Прислів’я та приказки – перлини фольклору. Художнє відтворення в прислів’ях і приказках життєвого досвіду поколінь. Національний колорит прислів’їв і приказок. Втілення загальнолюдських ідеалів у прислів’ях і приказках народів світу

Д/з: 

1) с.13-17 - прочитати матеріал підручника, опрацювати словничок: знати терміни;       2) переглянути матеріал презентації, перейшовши за посиланням;                                   3)творче завдання: скласти сенкан "Приказка" і "Прислів`я" або упізнай прислів'я/приказку за малюнком і запиши (дивитись у презентації слайди 14-22)

Урок №3      07/09                                                                                          Значення народних загадок. Тематика загадок. Національний колорит загадок народів світу. 

Д/з:

1) с.18-21 - прочитай уважно матеріал підручника, опрацюй словничок, підготуй відповіді на запитання;                                                                                                             2) ознайомся з презентацією до уроку;                                                                                 3) склади власну загадку і намалюй до неї ілюстрацію

Урок №4         09/09                                                                                      Авторські загадки. Леонід Глібов. «Бачить – не бачить», «Котилася тарілочка". Фольклорні мотиви та жартівливий характер загадок дідуся Кенира

Д/з: 

1) с.22-25 у підручнику прочитай, опрацюй запитання;                                                     2) переглянь презентацію до уроку;                                                                                     3) дай письмову відповідь на запитання: Що спільного та відмінного між загадками      Л.Глібова й народними загадками?           

Урок №5       13/09                                                                          Повторення та узагальнення: види народних казок (казки про тварин, героїко-фантастичні (чарівні), соціально-побутові), їх спільні й відмінні риси

Д/з:  
1) с.26-29 - прочитай статтю у підручнику, опрацюй словничок (запам'ятай терміни), 
2) переглянь матеріал презентації до уроку;
3)запиши спільні і відмінні риси народної і літературної

Урок №6            14/09                                                                  «Панчатантра» – перша у світі фольклорна збірка. Індійська народна казка «Фарбований шакал». Алегоричне зображення негативних людських якостей у творі. Повчальний зміст казки
Д/з:
 1)С.26-30 прочитати казку, відповісти на запитання;                                                         2) прочитати казку І.Франка "Фарбований лис";                                                        3)заповнити порівняльну таблицю з презентації (слайд 16)

Урок №7 - 8             16/09   20/09
Арабські народні казки зі збірки «Тисяча і одна ніч»: «Казка про Аладдіна і чарівну лампу». Легендарна історія створення збірки. Дивовижний світ арабських казок. Національний колорит казок «Тисячі та однієї ночі». Алі-Баба, Аладдін, Синдбад-Мореплавець – вічні літературні образи

Д/з: с.34-42 - прочитати казку, опрацювати запитання, скласти сенкан "Аладдін", переглянути презентацію до уроку
Д/з: 
с.43-53 - прочитати казку "Яйце-райце"


Урок №9              23/09
Фантастичне та реальне в казці. Символіка казки, відображення у ній світогляду українців, їх звичаїв та обрядів, морально-етичних принципів. Особливості мови народної казки
Д/з: 
с.43-53 - прочитати казку; відповісти на запитання за змістом; скласти план казки (письмово)

Урок №10           27/09
Родинне виховання, народні традиції кримських татар, втілення їх у казці. Образи персонажів чарівної казки
Д/з: 
1)с.58-64 - прочитати казку, відповісти на запитання; 
2) переглянути презентацію до уроку, опрацювати матеріал;
3)виписати  з тексту казки гіперболи і визначити іх роль
4) прочитати казку братів Грімм "Пані Метелиця"

Урок №11 - 12      28/09    30/09

Брати Грімм «Пані Метелиця». Брати Грімм – збирачі фольклору. Уславлення працьовитості та інших загальнолюдських чеснот у казці «Пані Метелиця». Характеристика образів. Антитеза у творі                                                       Літературний диктант

Д/з:   (на 30/09)                                                                                                                          1) с.61-65 - прочитай казку; дай відповіді на запитання:  2) опрацюй словничок термінів; 3) визнач і запиши риси вдачі Пасербиці і Ледащиці.

Д/з:   (на 04/10)

 1) перейди за посиланням і дай відповіді на запитання літературного диктанту; 2) повтори теми "Малі жанри фольклору" та "Народні казки";  3) прочитай казку Шарля Перро "Попелюшка"

Урок №13           04/10

Контрольна робота з теми "Народні казки" (тестування)

Д/з: 1) виконати завдання контрольної роботи, перейшовши за посиланням;                         2) надіслати роботу до 14.00;                                                                                                   3) повторити ознаки народної казки та її різновиди;                                                             4) прочитати казку Ш.Перро "Попелюшка, або Кришталевий черевичок"





Комментариев нет:

Отправить комментарий