Пам'ятка для учнів та батьків 5 класу
1.Навчальний матеріал та домашнє завдання буде розміщено на блозі після проведення уроку в ZOOM.
2.Виконання домашніх завдань обов'язкове.
3.Письмові відповіді надсилаються на ел.пошту або у Вайбер (особистий чат).
4.Під час уроку обов'язково вмикати відеокамеру вашого пристрою.
5.Письмові домашні завдання надсилати до 17.00 вівторка.
6.Для особистих консультацій використовуєте особистий чат (до 17.00 пн-пт.)
Зарубіжна література
Підручник: https://ru.calameo.com/read/006191963bb548892c092
Урок №1 02/09 Художня література – духовна скарбниця людства. Роль книги в житті людини
Д/з: 1) с.5-12 - уважно прочитай матеріал підручника, 2) ознайомся зі змістом презентації до уроку (натисни на тему уроку і перейди за посиланням);
3) здійсни опитування : які книжки читають твої однолітки і що читали в дитинстві дорослі люди(батьки чи знайомі), коли були дітьми (дивись зразок оформлення опитування у презентації)
Урок №2 06/09 Прислів’я та приказки – перлини фольклору. Художнє відтворення в прислів’ях і приказках життєвого досвіду поколінь. Національний колорит прислів’їв і приказок. Втілення загальнолюдських ідеалів у прислів’ях і приказках народів світу
Д/з:
1) с.13-17 - прочитати матеріал підручника, опрацювати словничок: знати терміни; 2) переглянути матеріал презентації, перейшовши за посиланням; 3)творче завдання: скласти сенкан "Приказка" і "Прислів`я" або упізнай прислів'я/приказку за малюнком і запиши (дивитись у презентації слайди 14-22)
Урок №3 07/09 Значення народних загадок. Тематика загадок. Національний колорит загадок народів світу.
Д/з:
1) с.18-21 - прочитай уважно матеріал підручника, опрацюй словничок, підготуй відповіді на запитання; 2) ознайомся з презентацією до уроку; 3) склади власну загадку і намалюй до неї ілюстрацію
Урок №4 09/09 Авторські загадки. Леонід Глібов. «Бачить – не бачить», «Котилася тарілочка". Фольклорні мотиви та жартівливий характер загадок дідуся Кенира
Д/з:1) с.22-25 у підручнику прочитай, опрацюй запитання; 2) переглянь презентацію до уроку; 3) дай письмову відповідь на запитання: Що спільного та відмінного між загадками Л.Глібова й народними загадками?
Урок №5 13/09 Повторення та узагальнення: види народних казок (казки про тварин, героїко-фантастичні (чарівні), соціально-побутові), їх спільні й відмінні риси
Брати Грімм «Пані Метелиця». Брати Грімм – збирачі фольклору. Уславлення працьовитості та інших загальнолюдських чеснот у казці «Пані Метелиця». Характеристика образів. Антитеза у творі Літературний диктант
Д/з: (на 30/09) 1) с.61-65 - прочитай казку; дай відповіді на запитання: 2) опрацюй словничок термінів; 3) визнач і запиши риси вдачі Пасербиці і Ледащиці.
Д/з: (на 04/10)
1) перейди за посиланням і дай відповіді на запитання літературного диктанту; 2) повтори теми "Малі жанри фольклору" та "Народні казки"; 3) прочитай казку Шарля Перро "Попелюшка"
Урок №13 04/10
Контрольна робота з теми "Народні казки" (тестування)
Д/з: 1) виконати завдання контрольної роботи, перейшовши за посиланням; 2) надіслати роботу до 14.00; 3) повторити ознаки народної казки та її різновиди; 4) прочитати казку Ш.Перро "Попелюшка, або Кришталевий черевичок"
Комментариев нет:
Отправить комментарий