Пам'ятка для учнів та батьків 11 класу
1.Навчальний матеріал та домашнє завдання буде розміщено на блозі після проведення уроку в ZOOM.
2.Виконання домашніх завдань обов'язкове.
3.Письмові відповіді надсилаються на ел.пошту або у Вайбер (особистий чат).
4.Під час уроку обов'язково вмикати відеокамеру вашого пристрою.
5.Письмові домашні завдання надсилати до 17.00 понеділка.
6.Для особистих консультацій використовуєте особистий чат (до 17.00 пн-пт.)
Зарубіжна література
Підручник: https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html
Урок №1 02/09
Виклики сучасного світу. Значення літератури та культури для збереження миру й духовності. Роль вітчизняної перекладацької школи для популяризації світової літератури й формування українського читача. Літературні премії світу, письменники-лауреати
Д/З: 1) уважно прочитати матеріал підручника на с.5-15 - та опрацювати запитання;
2) ознайомитись з презентацією до уроку;
3) виконати творче завдання;
4) прочитати І частину трагедії Гете "Фауст"
Урок №2 09/09
Німецьке
Просвітництво та його вплив на розвиток Європи.
Йоганн Вольфґанґ Ґете (1749 – 1832). Віхи життя та значення діяльності Й. В. Ґете для світової культури. Історія створення трагедії «Фауст»
Д/з: Прочитати статтю підручника на с.13-27 ; відповісти на запитання; прочитати І частину трагедії Гете "Фауст"
Урок №3 16/09
«Фауст»(І частина), останній монолог Фауста (ІІ частина). Особливості композиції. Проблематика. Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Опозиція Фауст – Мефістофель. Фауст і Маргарита. Жанрова своєрідність твору
Д/з: опрацювати запитання (див. презентацію слайди 21-22), схарактеризувати образи Фауста і Вагнера, скласти до них діаманту
Урок №4 23/09
РМ Вирішення проблеми пошуку сенсу буття й призначення людини у творі (усно)
Д/з: дати розгорнуту характеристику Фауста і Мефістофеля; вивчити напам'ять монолог Фауста; опрацювати запитання у підручнику
Урок №5 30/09
Модерністська проза початку ХХ ст. (загальна характеристика). Світоглядні й естетичні засади модернізму, його художнє новаторство Ф. Кафка, Дж. Джойс і М. Пруст як зачинателі модернізму в європейській прозі
Мистецтво
Підручник:https://pidruchnyk.com.ua/1340-mistectvo-masol-10-11-klas.html
Урок № 1-2 06/09
Монастирі й замки Європи у романському стилі.Базиліка – провідний тип церковних споруд. Нотр Дам де Парі у Франції – перший готичний собор, зразок синтезу мистецтв. Пізня «полум’яніюча» готика в Італії, Іспанії
Д/з:
1) с.92-102 - читати матеріал підручника, опрацювати запитання;
2) завдання №5 - робота над проєктом "Парк "Міні-Європа" (підготувати презентацію);
3) переглянути матеріали презентацій до уроку
Урок № 3-4 13/09
Архітектура Ренесансу і бароко. Приклад поєднання стилів: собор і площа Св. Петра в Римі. Галантність рококо. Версаль у Франції – взірець класицизму
Споруди основоположника стилю модерн В.Орта в Брюсселі. Шедеври А.Гауді у Барселоні. Архітектура конструктивізму (Ле Корбюзьє) і деконструктивізму (З.Хадід). Сучасні споруди у стилі хай-тек і еко-тек
Д/з:
1) с.98-103 - прочитати, опрацювати, записати словничок; 2) опрацювати запитання; 3) переглянути матеріали презентацій до уроку; 4) творча робота: накреслити ескізи споруд незвичайної форми
Урок №5-6 20/09
Скульптура – мовчазна потаємна муза. Антична скульптура – гімн людині. Грецькі статуї та рельєфи. Римський скульптурний портрет: парадний, камерний, кінний. Сакральна скульптура європейського Середньовіччя. Мікеланджело - титан Відродження, передвісник бароко. Капела Медічі у Флоренції. Мова барокової пластики Л.Берніні.
Д/з: с.103-109 - прочитати, опрацювати презентації до уроку (зробити записи в зошитах); практичне завдання с.109 №5 (один із варіантів за вибором)
Урок №7-8 27/09
«Амур» Е.Фальконе – ідеал краси доби рококо. Скульптура класицизму. О.Роден.
Скульптури модернізму і постмодернізму: П.Пікассо, А.Джакометті та ін. Нове пластичне мислення сучасності: зразки гігантоманії (Атоніум у Брюсселі), кінетична скульптура
Д/з: с.106-109 - прочитати, опрацювати запитання. Практичне завдання: створити презентацію "Антична скульптура в Україні" (твори, знайдені під час археологічних розкопок у Криму)
Комментариев нет:
Отправить комментарий