11 клас

 Пам'ятка для учнів та батьків 11 класу

1.Навчальний матеріал та домашнє завдання буде розміщено на блозі після проведення уроку в ZOOM. 

2.Виконання домашніх завдань обов'язкове.

3.Письмові відповіді надсилаються на ел.пошту або у Вайбер (особистий чат).

4.Під час уроку обов'язково вмикати відеокамеру вашого пристрою.

5.Письмові домашні завдання надсилати до 17.00 понеділка.

6.Для особистих консультацій використовуєте особистий чат (до 17.00 пн-пт.) 


Зарубіжна література

Підручник: https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html

Урок №1             02/09

Виклики сучасного світу. Значення літератури та культури для збереження миру й духовності. Роль вітчизняної перекладацької школи для популяризації світової літератури й формування українського читача. Літературні премії світу, письменники-лауреати

Д/З: 1) уважно прочитати матеріал підручника на с.5-15 -  та опрацювати запитання; 

2) ознайомитись з презентацією до уроку;

3) виконати творче завдання; 

4) прочитати І частину трагедії Гете "Фауст"

Урок №2      09/09

Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи.

Йоганн Вольфґанґ Ґете (1749 – 1832).  Віхи життя та значення діяльності Й. В. Ґете для світової культури. Історія створення трагедії «Фауст»         

Д/з:   Прочитати статтю підручника на с.13-27 ; відповісти на запитання; прочитати І частину трагедії Гете "Фауст"

Урок №3          16/09

«Фауст»(І частина), останній монолог Фауста (ІІ частина). Особливості  композиції. Проблематика. Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Опозиція Фауст – Мефістофель. Фауст і Маргарита. Жанрова своєрідність твору

Д/з: опрацювати запитання (див. презентацію слайди 21-22), схарактеризувати образи Фауста і Вагнера, скласти до них діаманту

Урок №4              23/09

РМ   Вирішення проблеми пошуку сенсу буття й призначення людини у творі (усно)  

Д/з: дати розгорнуту характеристику Фауста і Мефістофеля; вивчити напам'ять монолог Фауста; опрацювати запитання у підручнику 

Урок №5             30/09

Модерністська проза початку ХХ ст. (загальна характеристика). Світоглядні й естетичні засади модернізму, його художнє новаторство Ф. Кафка, Дж. Джойс і М. Пруст як зачинателі модернізму в європейській прозі

Мистецтво

Підручник:https://pidruchnyk.com.ua/1340-mistectvo-masol-10-11-klas.html

Урок № 1-2      06/09

Греція – колиска європейської цивілізації. Міф«Викрадення Європи» у творчості європейських митців. Антична архітектура

Монастирі й замки Європи у романському стилі.Базиліка – провідний тип церковних споруд. Нотр Дам де Парі у Франції – перший готичний собор, зразок синтезу мистецтв. Пізня «полумяніюча» готика в Італії, Іспанії

Д/з: 

1) с.92-102 - читати матеріал підручника, опрацювати запитання;

2) завдання №5 - робота над проєктом "Парк "Міні-Європа" (підготувати презентацію);

3) переглянути матеріали презентацій до уроку

Урок № 3-4      13/09

Архітектура Ренесансу і бароко. Приклад поєднання стилів: собор і площа Св. Петра в Римі. Галантність рококо. Версаль у Франції – взірець класицизму

Споруди основоположника стилю модерн В.Орта в Брюсселі. Шедеври А.Гауді у Барселоні. Архітектура конструктивізму (Ле Корбюзьє) і деконструктивізму (З.Хадід). Сучасні споруди у стилі хай-тек і еко-тек

Д/з: 

1) с.98-103 - прочитати,  опрацювати, записати словничок;                                              2) опрацювати запитання;                                                                                                      3) переглянути матеріали презентацій до уроку;                                                                  4) творча робота: накреслити ескізи споруд незвичайної форми

Урок №5-6          20/09

Скульптура – мовчазна потаємна муза. Антична скульптура – гімн людині. Грецькі статуї та рельєфи. Римський скульптурний портрет: парадний, камерний, кінний.                                                                                                                  Сакральна скульптура європейського Середньовіччя. Мікеланджело - титан Відродження, передвісник бароко. Капела Медічі у Флоренції. Мова барокової пластики Л.Берніні.

Д/з: с.103-109 - прочитати, опрацювати презентації до уроку (зробити записи в зошитах); практичне завдання с.109 №5 (один із варіантів за вибором)

Урок №7-8            27/09

«Амур» Е.Фальконе – ідеал краси доби рококо. Скульптура класицизму. О.Роден.

Скульптури модернізму і постмодернізму: П.Пікассо, А.Джакометті та ін. Нове пластичне мислення сучасності: зразки гігантоманії (Атоніум у Брюсселі), кінетична скульптура

Д/з: с.106-109 - прочитати, опрацювати запитання. Практичне завдання:  створити презентацію "Антична скульптура в Україні" (твори, знайдені під час археологічних розкопок у Криму)


Комментариев нет:

Отправить комментарий